Servei de Llengües - Notícies publicades en Setembre, 2016

• Dilluns, 26
  • universitat de llengues

Celebra el Dia Europeu de les Llengües amb la UA

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües, juntament amb la Facultat de Filosofia i Lletres, el Centre Superior d'Idiomes, conviden tota la comunitat universitària a participar en la celebració del Dia Europeu de les Llengües, el proper dilluns 26 de setembre, al Museu de la Universitat d'Alacant.
    Consulteu l'horari i el programa ací.

• Divendres, 16
  • punt per punt

Aconsegueix l'A2 de valencià amb la UA i Información

A partir del dimecres 21 de setembre, INFORMACIÓN publica gratis una unitat didàctica cada setmana amb què aprendre, practicar i finalment superar la prova A2 de valencià. Un curs de nivell inicial dirigit als lectors del periòdic que compta amb la col·laboració de la UA (Universitat d'Alacant). Amb aquesta promoció de 18 fascicles que es lliuraran gratis cada dimecres, podreu anar superant objectius, aprenent i practicant el valencià, fins a aconseguir superar la Prova de valencià inicial A2 de la Universitat d'Alacant.

• Dimecres, 7
  • tallers de llengües_port

Tallers de llengües. 2n quadrimestre

El Servei de Llengües (SL) de la Universitat d'Alacant organitza tallers al voltant de la llengua i la cultura de diferents països. L’objectiu dels tallers és donar a conèixer, més enllà de l’idioma, una visió sociocultural dels diferents països on es parla una llengua.

Rus, francès, alemany, italià i llengua de signes són els tallers oferits el segon quadrimestre

Gratuïts per a la comunitat universitària i 20€ per a persones externes a la UA. El període de preinscripció i matrícula és del 20 de febrer al 3 de març.

• Dimarts, 6
  • logo UA

Convocatòria de les pràctiques becades per al CAU 2016-2017

El Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació convoca la realització d'unes pràctiques extracurriculars becades en el Centre d'Autoaprenentatge de Valencià, dependent del Servei de Llengües i Cultura, per a suport als aprenents de valencià i conducció de classes de conversa durant el curs 2016-2017.

El termini de presentació de sol·licituds durarà fins al 23 de setembre.

BOUA