Servei de Llengües - Notícies publicades en Juliol, 2017

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juliol, 2017
  • Dimecres, 26
  • dia europeu de les llengües

Una Universitat de llengües

La Universitat d’Alacant a través de la Facultat de Filosofia i Lletres, el Servei de Llengües i el Centre Superior d'Idiomes, conviden tota la comunitat universitària a participar en la celebració del Dia Europeu de les Llengües, el proper dimarts 26 de setembre, en l’Àgora-Plaça de Miguel Hernández.

• Dimarts, 18
  • utq

Participar en enquestes té la seua recompensa

Aquestes són les persones que han resultat guanyadores per participar en la I Enquesta d'opinió de l'alumnat sobre el professorat que imparteix assignatures en estudis de grau en grups de valencià o anglès (feta pel Vicerectorat de Qualitat i Innovació Educativa, en col·laboració amb el Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües) o en l'Enquesta de Satisfacció amb els graus i màsters de la UA (feta pel Vicerectorat de Qualitat i Innovació Educativa a través de la seua Unitat Tècnica de Qualitat).

• Dilluns, 3
  • les nostres contalles

Llegir en valencià. Les nostres contalles

Un any més, la Universitat d'Alacant participa en la campanya "Llegir en valencià" de la Fundació Bromera, una iniciativa que fa la XII edició amb l'objectiu de fomentar la lectura en valencià i el coneixement de la cultura valenciana. Aquest 2017, la campanya té com a protagonistes les contalles tradicionals, aquelles que ens contaven els nostres iaios i iaies. Així, els diaris Levante-EMV i Información, des del 18 de juny i 2 de juliol respectivament, distribuiran onze títols en els quals autors i autores valencians de renom ens explicaran històries que han imaginat a partir d'un conte popular de la nostra terra.
    Tota la informació: www.llegirenvalencia.org