Servei de Llengües - Notícies publicades en Setembre, 2017

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Setembre, 2017
  • Divendres, 15
  • dia europeu de les llengües

Celebra el Dia Europeu de les Llengües amb la Universitat d'Alacant

DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES. Una universitat de llengües
    La Universitat d’Alacant a través de la Facultat de Filosofia i Lletres, el Servei de Llengües i el Centre Superior d'Idiomes, juntament amb Europe Direct, conviden tota la comunitat universitària a participar en la celebració del Dia Europeu de les Llengües, el proper dimarts 26 de setembre, en l’Àgora-Plaça de Miguel Hernández.

Consulteu l’horari de les activitats: veu.ua.es/c/del

• logo

Suport lingüístic a l'elaboració de materials docents en valencià i anglès

Publicada la resolució definitiva de la 2a convocatòria de suport lingüístic a l'elaboració de materials docents en valencià i anglès 2017 (curs 2017/18).

• Dimarts, 12
  • UAenvalencià

Pràctiques externes remunerades al CAU

Pràctiques externes remunerades al Centre d'Autoaprenentatge de Valencià curs 2017/2018 per alumnes de Filologia Catalana. Consulta les condicions a https://s.ua.es/ZKJi Facultat de Filosofia i Lletres / Facultad de Filosofia y Letras

Data de finalització del termini de sol·licitud: fins a les 14.00 h del 27 de setembre de 2017.

• Dilluns, 11
  • punt per punt B2

Punt per punt B2: aprèn valencià amb la UA i el diari Información

T'animes a continuar aprenent valencià? El diari Información i la Universitat d'Alacant t'ofereixen un nou curs gratuït de valencià, en aquesta ocasió per a preparar-te l'examen del nivell B2. El curs complet consta de 18 unitats didàctiques, lliurades de forma gratuïta cada setmana amb l'edició impresa del diari Información. El primer fascicle es distribuirà el dimecres 13 de setembre, i l'últim el dimecres 10 de gener de 2018, just abans que comencen els exàmens de la JQCV i del Servei de Llengües de la UA.

• Dimecres, 6
  • cursos de valencià 2017

Cursos de valencià de l'SL

El Servei de Llengües (SL) ofereix cursos en dues modalitats diferents:

Semipresencials: amb una part presencial que es fa en una aula i una part no presencial. L'alumnat ha d'assistir a un 80% de les sessions per a tenir dret a la matrícula automàtica a la prova d'acreditació i a un certificat d'assistència.

No presencials: els cursos s'han de seguir a través d'Internet, tenen un servei de tutories individualitzades i grups de conversa optatius al CAU. La realització del 80% de les activitats del curs dóna dret a un certificat d'assistència. La matriculació a un curs no presencial comporta la matriculació automàtica a la prova d'acreditació si s'ha completat el 90% de les activitats del curs.

El termini de preinscripció està operatiu entre les 9 hores del 4 de setembre i les 14 hores del 8 de setembre de 2017.

• tallers de llengües 2017

Tallers de llengües

El Servei de Llengües organitza tallers al voltant de la llengua i cultura de diferents països. L’objectiu d'aquests és donar a conèixer, més enllà de l’idioma, una visió sociocultural dels diferents països on es parla una llengua.

Rus, francès, italià, alemany, portuguès, japonès, àrab, romanès, català per a estrangers i llengua de signes són les llengües en aquesta III edició.

El curs és gratuït per a la comunitat universitària.  Però serà de 20€ per a persones externes a la UA. Consulteu els períodes de matrícula.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua