Servei de Llengües - Notícies publicades en Març, 2018

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Març, 2018
  • Dilluns, 26
  • UAenvalencià

Convocatòria de la UA per a la realització de pràctiques extracurriculars

Pràctiques extracurriculars becades de traducció al Servei de Llengües

La Universitat d'Alacant ofereix unes pràctiques extracurriculars becades en el Servei de Llengües amb la finalitat de facilitar a l'alumnat la possibilitat d'aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seua formació acadèmica, i afavorir l'adquisició de competències que el prepare per a l'exercici d'activitats professionals, en facilite l'ocupabilitat i en fomente la capacitat d'emprenedoria.

• Divendres, 23
  • voluntariat ling

Convocatòria d'ajudes per a la col·laboració amb el voluntariat cultural i lingüístic

Convocatòria d'ajudes de la Universitat d'Alacant per a la col·laboració amb els programes de Voluntariat Cultural i Lingüístic del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües durant el curs acadèmic 2017/18. Es tracta d'un complement no reglat per a ajudar en les tasques i els objectius del Programa de Voluntariat Cultural i Lingüístic del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües.

• Divendres, 9
  • Micalet portada

Viatge a València. Divendres 23 de març

El pròxim 23 de març, l'últim divendres abans de les vacances de Pasqua, el Servei de Llengües de la UA organitza una excursió a València amb l'alumnat dels tallers de llengües i els cursos de valencià.
    Comptarem amb un guia acreditat de la Conselleria de Cultura de València que ens acompanyarà al llarg de tot el recorregut.

Formulari d'inscripció

Twitter: http://twitter.com/llenguesua