Servei de Llengües - Notícies publicades en Setembre, 2018

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Setembre, 2018
  • Divendres, 21
  • logo UA

XVIII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, organitza la XVIII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari "Espais històrics, espais territorials, espais lingüístics", que s'emmarca en les jornades universitàries Fòrum Vives, que tindrà lloc a Biar (Alt Vinalopó), del 25 al 28 d'octubre de 2018.

La Trobada s’adreça a l'estudiantat inscrit en qualsevol dels programes de voluntariat lingüístic de les universitats o col·laborador en les activitats de dinamització lingüística.

Inscripció

• CAU

Pràctiques extracurriculars becades al CAU

Convocatòria de la Universitat d'Alacant per a la realització d'unes pràctiques extracurriculars becades al Centre d'Autoaprenentatge de Valencià, dependent del Servei de Llengües, per a suport als aprenents de valencià i conducció de classes de conversa a la Universitat d'Alacant. El termini de presentació de sol·licituds és del 21 de setembre fins el 4 d'octubre, ambdós inclosos.

Més informació: BOUA, 20 de setembre de 2018

• Dijous, 20
  • punt per punt c2

Nova edició de "Punt per punt"

"Punt per punt C2" és la continuació del projecte per a aprendre valencià que vam iniciar amb els nivells previs A2, B1, B2 i C1.

"Punt per punt C2" és un manual de valencià de nivell expert que ajudarà els aprenents a aconseguir el nivell màxim d'expertesa.

Cada dimecres gratis una unitat didàctica.

• programació acua

Programació cultural ACUA 2018-2019

El Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant llança el seu nou programa d'espectacles teatrals i musicals ACUA .

La posada en valor de la cultura valenciana, el caràcter formatiu i les polítiques de gènere protagonitzen la programació cultural de la UA des del 26 de setembre al 22 de novembre de 2018.

Podeu consultar la programació ací.

• Dijous, 13
  • logo

Convocatòria pràctiques becades en la UA - 10/2018

La UA ofereix unes pràctiques extracurriculars becades en el Servei de Llengües de la UA amb la finalitat de facilitar a l'alumnat la possibilitat d'aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seua formació acadèmica, i afavorir l'adquisició de competències que el prepare per a l'exercici d'activitats professionals, facilite l'empleabilitat i fomente la capacitat d'emprenedoria d'aquest.

• Dimarts, 4
  • dia europeu de les llengües 2018 port

Dia Europeu de les Llengües

Dimecres, 26 de setembre de 2018

La Universitat d’Alacant, a través de la Facultat de Filosofia i Lletres, el Servei de Llengües i el Centre Superior d’Idiomes, juntament amb Europe Direct, conviden tota la comunitat universitària a participar en aquesta celebració.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua