Servei de Llengües - Notícies publicades en Gener, 2019

• Dimecres, 30
  • punt per punt

Convocatòria de pràctiques becades

El Servei de Llengües convoca una beca remunerada per a crear material d'aprenentatge a distància per a cursos de valencià no presencial, dels nivells B2, C1 i C2. Hi poden optar estudiants de Filologia, Traducció i Interpretació i d'Informàtica.

Presentació de sol·licituds fins al 5 de febrer

• Dilluns, 28
  • cinema en valencia 2019b

Cinema en Valencià 2019 a la Seu Ciutat d'Alacant

Aquest divendres 1 de febrer, torna el cicle Cinema en Valencià a la Seu Ciutat d'Alacant de la UA, que setmanalment oferirà projeccions en valencià adreçades fonamentalment als més xicotets però que també comptarà amb títols com Aprenent a conduir i Déu meu, però què t'hem fet? .

La projeccions tindran lloc a la Sala de Conferències de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant, Edifici Sant Ferran (Carrer  Sant Ferran, 40). L'entrada és completament lliure, limitada a l'aforament de l'espai. No és necessària invitació prèvia. Programa

• Dimecres, 23
  • taller de llengües 2n quad port

TALLERS DE LLENGÜES. 2n quadrimestre

El Servei de Llengües organitza tallers al voltant de la llengua i cultura de diferents països. L’objectiu d'aquests és donar a conèixer, més enllà de l’idioma, una visió sociocultural dels diferents països on es parla una llengua. Rus, francès, italià, alemany, portuguès, japonès, àrab, romanès, català per a estrangers i llengua de signes són les llengües en aquesta VI edició. Les llengües vehiculars dels tallers són el valencià i la llengua en què s'imparteix.
    El curs és gratuït per a la comunitat universitària.  Però serà de 20€ per a persones externes a la UA. Inscripció i matriculació: de l’11 al 24 de febrer. Places limitades.

• Divendres, 18
  • vi jornada docencia

VI Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès

La VI Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès és el fòrum de trobada de tot el PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o anglès a la Universitat d’Alacant. Respon a l'objectiu establit en el Pla d’Increment del Valencià i Altres Llengües en la Docència 2017-2020 (PIVALD) de facilitar al PDI la formació lingüística suficient per a atendre adequadament l’alumnat en les dues llengües oficials i en altres llengües, i per a fer docència en valencià i en altres llengües.

Més informació ací.

• Dijous, 17
  • cieacova

Publicació dels resultats de les proves

Ja podeu consultar els resultats de les proves de les proves dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2 de gener del 2019.

Resultats del nivell A2      Resultats del nivell B2     Resultats del nivell C2

Resultats del nivell B1      Resultats del nivell C1

• La cívica

Tallers formatius 2.0 de La Cívica

La Cívica, Associació Cívica per la Normalització del Valencià de l'Alacantí torna a proposar uns tallers formatius molt concrets relacionats amb les TIC i els seus aprofitaments a l’aula.
    Tindran lloc els dies 7 de febrer, 7 de març i 4 d’abril de 2019, a l'edifici Germà Bernàcer i la Facultat d’Educació de la Universitat d’Alacant (Campus de Sant Vicent del Raspeig).

• Dimarts, 15
  • cursos de valencià 2018-2019 port

Cursos de valencià al campus i a les seus universitàries

El Servei de Llengües ha organitzat 28 cursos de valencià per al segon quadrimestre del curs 2018-19. Es tracta de cursos semipresencials i no presencials. Enguany com a novetat, oferim cursos de B2 i C1 al campus a la vesprada. També farem cursos a Castalla, Dénia, Elda, Guardamar del Segura, la Nucia, Torrevella i Villena.

Termini de preinscripció: del 21 al 28 de gener.

Google+: http://www.google.com/+CulturaenlaUA