Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2019

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2019
  • Dimarts, 18
  • Jornada d'ensenyament i ús del valencià

Jornada d'Ensenyament i Ús del Valencià als Centres Educatius

Com en anys anteriors, la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant va acollir el passat 13 de juny una jornada d'intercanvi d'experiències docents en centres plurilingües en què, a través de tallers pràctics enfocats en les diferents etapes educatives, des d'Infantil a Secundària passant per primària i pels centres d'educació d'adults, professionals de l'ensenyament posen en comú projectes educatius aplicats a les aules que poden obrir vies de treball enriquidores i que a més han resultat profitosos per a l'alumnat des d'un punt de vista didàctic.

• Dilluns, 17
  • llegir en valencià 2019

Nova edició de 'Llegir en valencià'

Els monuments valencians són l'escenari de la nova edició de 'Llegir en valencià'

La Universitat d'Alacant patrocina, un any més, la campanya " Llegir en valencià ", impulsada per  Fundació Bromera per al Foment de la Lectura i dedicada enguany a alguns dels espais més singulars del nostre territori amb el lema "Monuments emblemàtics".

El primer llibre de la col·lecció, La fuga , escrit per l'autora valenciana Gemma Pasqual, es podrà aconseguir gratis el diumenge dia 16 amb el diari Levante-EMV i el 30 de juny amb el diari Información. La resta de títols es podran adquirir cada dissabte i diumenge amb el Levante-EMV i cada divendres i dissabte amb l'Información per només 1 euro.

• cd la gira

Presentem el CD de La Gira, el Fesfoc i el Feslloc, i la revista Festiu

Aquest estiu la UA amb la música en valencià. Dimecres 19 de juny a les 19.30 h a la Seu d'Alacant, presentem la col·laboració de la Universitat d'Alacant en el vol.13 del cd de La Gira de música en valencià, el concert Fesfoc de Fogueres, i la revista de festivals al País Valencià, Festiu. A l'acte participaran membres dels grups de música El Diluvi, Mugroman i Inèrcia, i estudiants del Voluntariat Lingüístic de la universitat. Al mateix acte, també es presentarà el festival Feslloc.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua