Servei de Llengües - Notícies publicades en Novembre, 2019

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Novembre, 2019
  • Dijous, 28
  • Dia drets lingu port

Dia dels Drets Lingüístics

El pròxim dimecres, 4 de desembre, a les 19.00, a la sala Rafael Altamira de la Seu Universitària d'Alacant al carrer Ramón y Cajal, 4.

Taula redona:  «Cap a una llei d'igualtat lingüística»
    Amb la intervenció de:
    Vicenta Tasa. Professora de Dret Constitucional de la Universitat de València i directora de la Càtedra de Drets Lingüístics de la Universitat de València
    Joan Sanchis. Regidor de l'Ajuntament d'Ontinyent i diputat de La Vall ens Uneix a la Diputació de València
    Òscar Mengual. Regidor de l'Ajuntament de Dénia i diputat del PSPV-PSOE a la Diputació d'Alacant
    Modera. Mar Iglesias. Directora del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística de la Universitat d'Alacant
  • Dimecres, 20
  • capacitació en valencià

Inici del Curs de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià, en Anglès i altres llengües

Avui, dimecres 20 de novembre de 2019, comença oficialment el Curs de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià, en Alemany, en Anglès i en Francès, i Diploma de Mestre en Valencià de la UA, que s’impartirà en format no presencial, entre avui i el 2 de març de 2020.
    Si t'hi has matriculat i tens cap dubte sobre com accedir al curs, ací pots llegir el missatge de benvinguda que hem fet arribar a totes les persones inscrites.
  • Dilluns, 18
  • concert Andreu Valor

Aniversari de l'aprovació de la Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià

El   23   de   novembre   de   1983,   les   Corts   Valencianes   van   promulgar   la   Llei   d’Ús   i Ensenyament del Valencià (LUEV), l’única que les Corts han aprovat fora de la seu de València i, precisament, a la ciutat d’Alacant. Per això, la plataforma Alacant pel valencià farà dos actes el pròxim dissabte 23 de novembre per a celebrar el 36 aniversari de la seua aprovació.

• Dilluns, 11
  • portada CIECOVA gener 2020

Proves d'acreditació de valencià. CIEACOVA

La Universitat d'Alacant ha convocat proves d'acreditació de valencià per al mes de gener de 2020.

Consulteu les dates, les aules, l'horari de les proves i els nivells que poden acreditar-se ací.

Per a poder participar en les proves cal tenir divuit anys. El termini de preinscripció comença a les 9 hores del dilluns 11 de novembre fins a les 23:59 hores del divendres 29 de novembre de 2019.

• Dijous, 7
  • Dissabtes Cinema en valencià

Cinema en valencià i Tallers d'animació 2019

Tindrà lloc els dissabtes 9, 16, 23 i 30 de novembre a la seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4). Es tracta d'una campanya adreçada a alumnat de primària, organitzada per la Cívica-Escola Valenciana i la Universitat d'Alacant.
    En acabar la projecció de cada pel·lícula hi haurà tallers d'animació amb els xiquets i les xiquetes assistents, conduïts per monitores amb experiència en aquest tipus de treball.
    L'activitat és totalment gratuïta, i tindrà lloc entre les 18.00 i les 21.00 h.
  • Dilluns, 4
  • logo UA

Convocatòria de pràctiques al Servei de Llengües

La Universitat d'Alacant ofereix unes pràctiques becades al Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant amb la finalitat de facilitar a l'alumnat la possibilitat d'aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seua formació acadèmica, afavorint l'adquisició de competències que el prepare per a l'exercici d'activitats professionals, en facilite l'ocupabilitat i en fomente la capacitat d'emprenedoria.
    Podeu consultar el projecte formatiu, les activitats proposades i les condicions ací.

El termini de sol·licitud acaba el divendres 8 de novembre

Twitter: http://twitter.com/llenguesua