Servei de Llengües - Notícies publicades en Juny, 2020

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Juny, 2020
  • Dijous, 25
  • Carta de serveis

Aprovació de la nova carta de serveis de l'SL

Des de la Unitat Tècnica de Qualitat ens han comunicat que d'acord amb el Pla d'Elaboració de Cartes de Servei de la Universitat d'Alacant 2019-2020, Gerència ha revisat, aprovat i publicat la nostra carta de serveis en el BOUA de data 17 de juny de 2020. Podeu consultar-la ací.

• Dijous, 18
  • musica poetes

"Música de poetes": la UA i altres tretze universitats de la Xarxa Vives celebrem juntes la Nit de Sant Joan

El pròxim dimarts 23 de juny, des de les 11.30 hores, tindrà lloc en Instagram Live el concert "Música de Poetes" de la Xarxa Vives, al qual la UA s'uneix amb la participació del músic de Cocentaina Andreu Valor.
    «El Concert #MúsicaDePoetes reunirà a cantautors catalans, valencians, balears i andorrans, que interpretaran les seues versions preferides de la poesia en català musicada en celebració de la Nit de Sant Joan, i també com a mostra d'agraïment a tota la comunitat universitària per l'esforç realitzat els darrers mesos».
  • la gira fes foc

FESFOC 2020 - Mireia Vives i Borja Penalba a Sant Joan d'Alacant

Torna la música en valencià i en directe. Mireia Vives i Borja Penalba actuaran a Sant Joan d'Alacant en el concert del Fesfoc 2020. El lloc que acollirà el concert és el CEIP Crist de la Pau, un espai amb l'accés controlat i a l'aire lliure. Se seguiran els corresponents protocols de seguretat i és limitat a 100 persones. Accés per invitació gratuïta.

Dilluns 22/06 - 20h CEIP Crist de la Pau

• Divendres, 12
  • sambori 2019 port

Una alumna de Filologia Catalana de la UA guanya el 2n Premi del XVII Sambori Universitats

El relat Crònica d’un a mor(t) anunciada, de Laura Sellés Lloret, ha resultat guardonat entre altres 137 obres presentades amb el segon premi del concurs que cada any organitza la Fundació Sambori adreçat a l’alumnat universitari de les cinc institucions públiques valencianes.

• xarxes

Convocatòria de suport lingüístic a comptes en xarxes socials

S'ha publicat en el BOUA la Convocatòria 2020 de suport lingüístic a comptes institucionals de la UA en xarxes socials, amb la qual incentivem la presència del valencià (i de l'anglés, en contextos internacionals) en les publicacions en xarxes socials dels comptes institucionals de la UA.

• reforç multilingüisme

La UA reforça l'aposta pel multilingüisme

La Universitat d'Alacant reforça l’aposta estratègica pel multilingüisme i la igualtat lingüística de les llengües oficials en la institució. A través del Servei de Llengües, la UA participa en diversos projectes i equips tècnics d'entitats com la CIEACOVA, el Termcat o la Xarxa Vives d’Universitat, forma part del projecte europeu EULALIA i s'incorpora a MET, SERCLE, SICELE i a la xarxa.val, segons ha destacat el vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés.

• Dimarts, 2
  • dieta en valencia2

Ampliació del termini de suport de correcció d'àudios del CAU

Amb la intenció de reforçar l’experiència formativa de l’alumnat dels cursos de valencià, el Servei de Llengües mantindrà, fins al dia 10 de juliol, el servei de suport a la correcció d'exposicions orals individuals.
  • Dilluns, 1
  • boua

Modificació de la normativa sobre llengües estrangeres de la UA

S’ha publicat en el BOUA la Modificació de la normativa per la qual s’estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d’Alacant i les equivalències d’altres títols, diplomes i certificats. La principal novetat consisteix en la incorporació de tots els certificats reconeguts per les meses lingüístiques de la CRUE.

Més informació: https://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf=5799.pdf

• logo UA

Publicació de la resolució definitiva i ampliació del termini. Suport lingüístic a materials docents

S'ha publicat la resolució definitiva de la Convocatòria de suport lingüístic a l’elaboració de materials docents en valencià i anglès 2020.

Tot i això, tenint en compte que els procediments administratius s'han reanudat amb data 1 de juny, s'amplia el termini de presentació de sol·licituds fins al 24 de juliol.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua