Servei de Llengües - Notícies publicades en Maig, 2020

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Maig, 2020
  • Dijous, 28
  • rosa cursos on line

Els cursos de valencià adaptats a la no presencialitat

Els Cursos de Valencià que ofereix el  Servei de Llengües  de la Universitat d’Alacant cada quadrimestre s’han adaptat ràpidament davant d’aquesta situació que no feia possible les classes presencials. En les classes de llengües, el contacte humà és molt important, especialment per a la pràctica lingüística, que s’aprèn com més es practica, i també per la motivació que fa l’acompanyament personal tant del professorat com de les companyes i companys. Per això, el canvi que hem hagut de fer calia que també continguera les dosis necessàries d’empatia amb l’alumnat, ja que cadascú vivia situacions diverses.

• aules conversa

Continuació en línia de les Aules de Conversa del Servei de Llengües

Algunas Aulas de Conversación que el Servicio de Lenguas coordina en #territoriUA continúan en línea durante el resto del curso: Alcoy, Elda, Orihuela y Sax.

• rodallibres_port

La Fundació Full i Escola Valenciana s'uniran al Club de Lectura RodaLlibres de la UA en la seua sessió de clausura

La Universitat d’Alacant, a través del Servei de Llengües i la Biblioteca Universitària, van crear al setembre del 2019 el Club de Lectura RodaLlibres, amb l’objectiu de promoure la lectura, visibilitzar i difondre la literatura d’escriptors i escriptores valencians. Rodallibres compta amb 63 inscrits que han participat enguany en 6 sessions i forma part dels Clubs de Lectura Entre Línies i de la Xarxa de Clubs de Lectura del Sud, recentment creada..

• Dimecres, 6
  • reunió rodallibres

El Club de Lectura Rodallibres inicia les seues tertúlies digitals

La primera tertúlila digital va tractar sobre la novel·la Dins el darrer blau de Carme Riera

Bon ambient i debat sucós en la primera #eTertúlia de #RodaEllibres. Ahir comentàrem #Dinseldarrerblau, de Carme Riera. Quin final...

Agraïm la col·laboració de la Delegació de l'@institutestudiscatalans a #Alacant i la participació de #ClubsdeLecturadelSud."

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua