Servei de Llengües - Notícies publicades en Octubre, 2020

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Octubre, 2020
  • Dijous, 29
  • aules conversa 2021

Tornen les Aules de Conversa en Valencià

El Servei de Llengües ha organitzat per al curs 2020-21 una nova edició del programa Aules de Conversa en Valencià. Enguany, el programa consta de sis aules en les poblacions d’Alcoi, Elda, Oriola, Saix, Torrevella i Villena.
    Els horaris es poden consultar en la web del CAU.
    Si vols participar en una sessió o rebre més informació, escriu-nos un e-mail a aules.conversa@ua.es.
  • Dimecres, 28
  • tesa concert

TESA en concert

La Universitat d'Alacant i el Consell d'Estudiants de la UA organitzen un concert protagonitzat per Tesa.

Tesa és una rapera valenciana amb un estil únic que l'ha portada a liderar l'escena urbana valenciana en constant creixement i expansió. Tesa destaca per ser de les poques dones que es dediquen de manera activa a la difusió i reivindicació del rap en llengua valenciana. L'entrada és gratuïta amb invitació.

Dia: dijous, 5 de novembre 2020 Hora: 20.00 h. Lloc: Paranimf de la UA

• Dilluns, 26
  • seu la nucia

XXXIII Curs de Sociolingüística de la Nucia. La Literatura Infantil i Juvenil en Valencià

XXXIII Curs de Sociolingüística de la Nucia. La literatura infantil i juvenil en valencià
    Data: del 6 al 27 de novembre de 2020
    Curs de 2 crèdits ECTS.
    Modalitat: en línia
    Plataforma: Moodle UA
    Preinscripció:
    oberta fins al 4 de novembre

• Dimecres, 21
  • sercle

Jornades SERCLE

La Societat d’Ensenyament i Recerca del Català com a Llengua Estrangera (SERCLE) organitza amb la col·laboració del Servei de Llengües de la UA les II Jornades de Didàctica del Valencià com a L2, en modalitat no presencial. Enguany les jornades es dediquen a la didàctica de l’oralitat i se celebraran en dos caps de setmana (23-24 i 30-31 d’octubre), divendres de 15 a 19 h i dissabtes de 9.30 a 13 h. Hi haurà ponències d’Aina Monferrer, Maria del Mar Vanrell, Andreu Sentí, Raquel Doñate o Sandra Montserrat (UA), i dels tècnics del SL, Robert Escolano i Lídia Jordà.

• Contacta amb nosaltres_imatge

Secretaria de Llengües. Contacte, horari i localització

A causa de la Covid-19, l'atenció en la Secretaria de Llengües es farà principalment en línia. Abans de demanar la cita presencial, recordeu que la via més segura i eficient per a resoldre els vostres dubtes i consultes és el formulari de "Contacta amb nosaltres".

Us respondrem aviat per a comunicar-vos la resolució de la vostra petició o gestió o us donarem cita perquè vingueu personalment a la Secretaria.

• Dimecres, 14
  • vi-curs-de-literatura-popular_mini.jpg

A l'octubre VI Curs de literatura popular a Altea

Els pròxims dies 16, 17, 23 i 24 d’octubre tindrà lloc a Altea el VI Curs de Literatura Popular, sobre «Literatura popular, gastronomia i dieta mediterrània». Hi ha prevista, a part de la tradicional modalitat presencial, també una modalitat no presencial per a totes les persones interessades a cursar-lo a distància.

• Dijous, 1
  • 2020 concurs curtmetratges

Lliurament de premis del XII Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals i doblatges

Ja s'han publicat els noms de les guanyadores del XII Concurs de curts, obres audiovisuals i doblatge. El lliurament de premis ha tingut lloc avui dijous, 1 d'octubre a les 12.30 h a la Sala Centre Benedetti, Facultat de Filosofia i Lletres Edifici C.

Podeu veure les obres premiades ací.

Twitter: http://twitter.com/llenguesua

Facebook: http://facebook.com/llenguesua