V Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès

La V Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès és el fòrum de trobament de tot el PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o anglès a la Universitat d’Alacant.

v jornada

Respon a l'objectiu establit en el Pla d’Increment del Valencià i Altres Llengües en la Docència 2017-2020 (PIVALD) de facilitar al PDI la formació lingüística suficient per a atendre adequadament l’alumnat en les dues llengües oficials i en altres llengües, i per a fer docència en valencià i en altres llengües.

Objectius

• Informar la comunitat de docents de la UA de les iniciatives dutes a terme pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües per a incrementar la docència en valencià i altres llengües.
  • Reflexionar sobre el paper i la importància que té fer la docència en valencià en el si del nostre àmbit lingüístic, social i laboral.
  • Reflexionar sobre el fet que comporta fer docència en llengües no oficials a la Universitat d’Alacant.
  • Donar a conèixer els recursos que el Servei de Llengües posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià i altres llengües.
  • Posar en contacte la comunitat de PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o en anglès a la UA.

Dijous, 14 de juny de 2018

Sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer
(núm. 36 del plànol)

9.15 h - 10 h Inauguració a càrrec de Carles Cortés Orts, vicerector de Cultura, Esport i Llengües, i presentació de les mesures per a incrementar la docència en valencià i anglès a la Universitat d'Alacant

10 h - 11.15 h Ponència. L'ensenyament plurilingüe en el sistema educatiu valencià. Elsa Vilalta Fonfria, cap del Servei d'Educació Plurilingüe, Direcció General de Política Educativa (Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport)

11:15 h - 11:45 h Coffee break

11.45 h - 14 h Tallers

a) Anglès (aula GB/1010)

Improving Quality in EMI courses: Theory and Practice of Lecturing in English (EMI). Cristina Pérez Guillot. Language Center (UPV)

b) Valencià (aula GB/1014)

Integrem llengües i continguts: una proposta per a l'aula. Joan Giner Monfort i Neus Sánchez Marí. CEFIRE de València (àmbit de Plurilingüisme)

Formulari d'inscripció

Podeu inscriure-us a la Jornada emplenant aquest formulari d'inscripció.