VII Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès

La VII Jornada de Docència Universitària en Valencià i Anglès és el fòrum de trobada de tot el PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o anglès a la Universitat d’Alacant.

Respon a l'objectiu establit en el Pla d’Increment del Valencià i Altres Llengües en la Docència 2017-2020 (PIVALD) de facilitar al PDI la formació lingüística suficient per a atendre adequadament l’alumnat en les dues llengües oficials i en altres llengües, i per a fer docència en valencià i en altres llengües.

Objectius

• Informar la comunitat de docents de la UA de les iniciatives dutes a terme pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües per a incrementar la docència en valencià i altres llengües.
  • Reflexionar sobre el paper i la importància que té fer la docència en valencià en el si del nostre àmbit lingüístic, social i laboral.
  • Reflexionar sobre el fet que comporta fer docència en llengües no oficials a la Universitat d’Alacant.
  • Donar a conèixer els recursos que el Servei de Llengües posa a disposició del PDI per a facilitar la seua tasca docent en valencià i altres llengües.
  • Posar en contacte la comunitat de PDI que imparteix (o vol impartir) docència en valencià o en anglès a la UA.

Dijous, 30 de gener de 2020

Sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer
(núm. 36 del plànol)

9 h - 9.15 h Inauguració a càrrec de Carles Cortés Orts, vicerector de Cultura, Esport i Llengües

9.15 h - 10.45 h Conferència. Reptes d’una didàctica plurilingüe 4.0: universitat intel·ligent, docència connectada, ensenyament mòbil i aprenentatge comunicatiu. José Rovira Collado. Dept. d’Innovació i Formació Didàctica. Universitat d’Alacant.

10:45 h - 11:15 h Coffee break

11.15 h - 14.15 h Tallers

a) Anglès

CLIL and effective resources. Juan Vicente Pelegrí Alberola i María José Martínez Borjas. Assessors de formació del professorat.

b) Valencià

Què fem quan fem classe en valencià? Recursos per a l'aula. Àngela Girona Martínez. Assessora de formació del professorat.

Formulari d'inscripció

Podeu inscriure-us a la Jornada emplenant aquest formulari d'inscripció. Inscripció oberta fins al 28 de gener.