XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d'Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge. El primer premi, al millor curtmetratge i al millor doblatge és de 500 euros. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les quatre categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació de 300 euros.

Pot concórrer alumnat del curs 2018-2019 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja sigut premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, farà falta que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2018-2019.

Les condicions tècniques dels curtmetratges són que la producció ha de tenir una durada màxima de 15 minuts, incloent els crèdits, i han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer l'enregistrament: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera. Els treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors.

Consulta les condicions tècniques de la resta de categories en les bases oficials.

Si els estudiants tenen interès en demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, poden dirigir-se al següent correu: concursos.cultura@ua.es.

Si vols participar en el concurs, consulta la resta de les bases

Premis

1.- Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €
2.- Premi al Millor Videoclip, dotat amb 250 €
3.- Premi al Millor Espot Publicitari, dotat amb 250 €
4.- Premi a la Millor Videocreació, dotat amb 250 €
5.- Premi al Millor Vídeo Educatiu, dotat amb 250 €
6.- Premi al Millor Doblatge, dotat amb 500 €
7.- Premi a la Millor Subtitulació, dotat amb 300 €

Obres premiades

Millor Espot Publicitari, dotat amb 250€,  a Homox, de Victoria Barrera Mínguez.

Millor Videoclip, dotat amb 250€, a Colps de puny (2), de Ruth Hernández Pérez.

Millor Subtitulació, dotat amb 300€, a El meu millor aniversari, de Lídia Ribes Belloch.

Millor Videocreació, dotat amb 250€, a La veu d’un poble, de Laura Jordà Tomás.

Millor Curtmetratge, dotat amb 500€, a Per què tu? Per què ara?, de Cristina Sempere Alvarado i Josefa Jaén González.

El jurat ha declarat desertes les categories següents:

Premi al Millor Doblatge

Premi al Millor Vídeo Educatiu

L’acte públic de lliurament dels premis tindrà lloc el 14 de maig de 2019, a les 12 h, al Centre Benedetti (planta baixa de Filosofia i Lletres III).

Google+: http://www.google.com/+CulturaenlaUA